FAQ
Tutaj znajdziecie Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami za pomocą poniższego formularza lub telefonicznie. Kliknij tutaj, aby znaleźć nasze dane kontaktowe.
Gdzie mogę znaleźć informacje o produkcie?
Gdzie mogę znaleźć informacje o produkcie?
Wystarczy wybrać zakładkę "Produkt" na Stronie Głównej, aby uzyskać dostęp do całej gamy naszych opcji produktowych. Na tej stronie znajduje się również sekcja "Marka pojazdu / model", aby pomóc Ci w wyborze konkretnych pojazdów.
W zakładce "Pliki do pobrania" na naszej stronie głównej znajdziesz broszury z naszymi produktami. Wystarczy przewinąć w dół, aby je zlokalizować i uzyskać do nich dostęp.
Jak mogę skontaktować się z działem obsługi klienta?
Jak mogę skontaktować się z działem obsługi klienta?
Wybierając "Kontakt", a następnie "Kontakt z nami", znajdziesz zarówno opcje kontaktu telefonicznego, jak i mailowego. Czekamy na Ciebie!
Czy można złożyć zamówienie bezpośrednio na stronie?
Czy można złożyć zamówienie bezpośrednio na stronie?
Za pomocą naszej funkcji "Zapytaj o ofertę" (znajdującej się na stronie głównej) możesz dodać produkty do koszyka. Kontynuuj wypełniając dane kontaktowe na końcu tej sekcji, a członek naszego zespołu niezwłocznie skontaktuje się z Tobą w sprawie kosztów zapytania ofertowego.
Czy istnieje sklep stacjonarny?
Czy istnieje sklep stacjonarny?
Nie prowadzimy sklepu detalicznego, ale posiadamy strefę pokazową w której można obejrzeć wybrane produkty* (tylko w przypadku wcześniejszego umówienia się na spotkanie).
Czy można przyjść i odebrać towar?
Czy można przyjść i odebrać towar?
Tak, absolutnie! Z wyprzedzeniem poinformujemy Cię o wymaganym terminie odbioru, chociaż proszę pamiętać, że większość towarów jest przygotowywana na paletach i ładowana wózkiem widłowym.
Jakie środki płatności są akceptowane?
Jakie środki płatności są akceptowane?
Akceptujemy przedpłatę, lub przelew.
Jestem osobą prywatną/ przedsiębiorcą, czy jest możliwe złożenie zamówienia?
Jestem osobą prywatną/ przedsiębiorcą, czy jest możliwe złożenie zamówienia?
Tak! Szczycimy się tym, że świadczymy usługi dla każdego.
Czy możliwy jest samodzielny montaż części i komponentów?
Czy możliwy jest samodzielny montaż części i komponentów?
Tak, oczywiście! Zachęcamy jednak do podjęcia się montażu i instalacji przez doświadczonego specjalistę pojazdów użytkowych dla własnego spokoju. Zapewniamy montaż na terenie całej Polski.
Jak mogę zapisać się do newslettera?
Jak mogę zapisać się do newslettera?
Klikając na ikonę newslettera w stopce na naszej stronie internetowej.
Czy mogę ponownie użyć zestawu lub części i komponentów i zamontować je na innym modelu lub marce pojazdu?
Czy mogę ponownie użyć zestawu lub części i komponentów i zamontować je na innym modelu lub marce pojazdu?
Modul-System jest dumny z trwałości i wszechstronności naszych produktów. Zestawy i / lub części mogą być przekładane do innego pojazdu, jeśli tego potrzebujesz.
Czy możliwa jest zmiana koloru elementów?
Czy możliwa jest zmiana koloru elementów?
Nie. Wierzymy, że już teraz oferujemy najlepszą kombinację kolorystyczną do naszych regałów samochodowych.
Czy montaż lub części są gwarantowane?
Czy montaż lub części są gwarantowane?
Tak. Zapewniamy 3 lata na prawie cały nasz asortyment, z niewielkimi wyjątkami. W przypadku niektórych produktów elektrycznych, np. falowników, oferujemy dwa lata gwarancji.
Gdzie można znaleźć warunki gwarancji?
Gdzie można znaleźć warunki gwarancji?
Dostępne na życzenie.
Czy istnieje możliwość zamówienia części zamiennych?
Czy istnieje możliwość zamówienia części zamiennych?
Tak. Po prostu skontaktuj się z nami i powiedz nam czego potrzebujesz!
Czy macie cennik?
Czy macie cennik?
Nie. Jesteśmy pewni, że docenią Państwo naszą szeroką gamę produktów, wiele z nich jest uzależnionych od wahań kosztów surowców, co po prostu sprawia, że jest to niewykonalne.
Czy mogę skonfigurować pojazd online?
Czy mogę skonfigurować pojazd online?
Wierzymy, że ułatwiliśmy Ci życie, oferując wybór najbardziej popularnych wzorów zestawów dostosowanych do konkretnych marek i modeli pojazdów. Wszystkie one mogą być dostosowane do Twoich potrzeb, więc nie wahaj się z nami skontaktować, jeśli chcesz wprowadzić jakiekolwiek zmiany.
Czy oferujecie rozwiązania dla wszystkich pojazdów użytkowych?
Czy oferujecie rozwiązania dla wszystkich pojazdów użytkowych?
Tak! Oferujemy całkowicie modułowe rozwiązania. Jeśli nie widzisz swojego pojazdu na liście, skontaktuj się z nami w celu uzyskania dalszej pomocy.
POROZMAWIAJMY
Masz jakieś pytania lub chcesz umówić wizytę?
Zostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą!