SYSTEMY ZABUDOWY POJAZDÓW SERWISOWYCH
Modul-System
MODUL-SYSTEM
Dzięki naszym modułowym systemom zabudowy pojazdów i regałom możemy przekształcić Twój pusty samochód dostawczy na w pełni funkcjonalny pojazd serwisowy. Oferujemy usługi pełnej adaptacji pojazdów dostawczych, które oprócz niezbędnej zabudowy pojazdu mogą obejmować modułowe wykładziny podłogowe i ścienne, instalacje elektryczne w pojeździe, akcesoria, grafikę samochodową oraz barwy firmowe.
Dopasowujemy rozwiązania w zakresie zabudowy do szerokiej gamy pojazdów dostawczych i komercyjnych, w tym małych i średnich samochodów dostawczych oraz pojazdów typu pick-up. Niezależnie od Twojej branży i używanych pojazdów posiadamy system zabudowy spełniający potrzeby Twojego przedsiębiorstwa i to zarówno dla pojedynczego samochodu, jak i całej floty.
.
KORZYŚCI
- Modułowe systemy zabudowy z krótkim czasem montażu.
- Lekka konstrukcja zabudowy zapewnia większą ładowność lub niższe zużycie paliwa.
- Pozytywny wpływ na środowisko i niższe koszty paliwa przekładają się na mniejszą emisję CO2.
- Większa elastyczność codziennej działalności dzięki niestandardowym rozwiązaniom magazynowym w pojazdach dostawczych.
- Rozbudowana funkcjonalność z akcesoriami, pozwalająca utworzyć bardziej wydajną przestrzeń roboczą.
- Solidne, trwałe i bezpieczne adaptacje pojazdu w zakresie zabudowy.
- Nieinwazyjny montaż zabudowy pojazdu w celu utrzymania wartości rezydualnej.
SPERSONALIZUJ ZESTAW DO SWOJEGO POJAZDU DOSTAWCZEGO
Oferujemy szeroki wybór wstępnie zaprojektowanych zestawów dostosowanych do każdego pojazdu.
Wybierz swój pojazd poniżej, aby wyświetlić dostępne rozwiązania.
Dodatkowa podłoga
Rozwiązania z zakresu podwójnej podłogi do mniejszych pojazdów dostawczych cieszą się rosnącą popularnością. O ich atrakcyjności decyduje możliwość zmaksymalizowania wykorzystania przestrzeni ładunkowej.
CZYTAJ DALEJ
Długie szuflady, przeznaczone do ładunków ciężkich i nieporęcznych, instaluje się pod podwójną podłogą. Każda szuflada oferuje nośność 80 kg — albo 100 kg, w połączeniu z gumowaną wkładką. Szuflady można wysuwać na około 80%, przy czym łożyskowanie kulkowe czyni je zarazem stabilnymi i wygodnymi w obsłudze. Funkcjonalność rozszerzają dodatkowo inteligentne akcesoria.
Podwójną podłogę instaluje się na wierzchu szuflad. Z myślą o jednoczesnym zminimalizowaniu masy i zmaksymalizowaniu wytrzymałości podłogi wytwarza się z warstwowego materiału z aluminium na wierzchu i na spodzie. Dołączone są aluminiowe listwy umożliwiające schludne wykończenie.
Podwójna podłoga ma zintegrowane szyny ładunkowe, których można użyć do przytwierdzenia regałów albo zabezpieczenia ładunku. Modul-System oferuje ucha do mocowania, niezwykle wytrzymałe i łatwo dające się przestawić.
MAKSYMALNE WYKORZYSTANIE PRZESTRZENI ŁADUNKOWEJ
Podwójna podłoga maksymalizuje wykorzystanie przestrzeni ładunkowej. Ciężkie i nieporęczne ładunki umieszcza się w pojemnych szufladach pod podwójną podłogą, z dostępem spoza pojazdu. Przestrzeń ponad podwójną podłogą pozostaje na narzędzia i inne wyposażenie. Do zmaksymalizowania wykorzystania przestrzeni ładunkowej przyczynia się też zainstalowanie regałów do vana na wierzchu podwójnej podłogi.
BEZPIECZEŃSTWO W SYTUACJI KOLIZJI
Ze względów bezpieczeństwa ciężkie i nieporęczne przedmioty trzyma się w pojemnych szufladach pod powierzchnią podwójnej podłogi. Każda szuflada jest wyposażona w panel zabezpieczający (CRP, crash restraint panel), dzięki któremu przedmioty nie zostają wyrzucone naprzód w razie wypadku.
Podwójną podłogę instaluje się w pojazdach z myślą o bezpieczeństwie. Szuflady rozmieszcza się z pewnym odstępem między produktami, tak by stworzyć zabudowane strefy zgniotu, zapobiegające wypchnięciu do ścianki działowej w razie uderzenia od tyłu.
Dodatkowo oferujemy podnoszącą poziom bezpieczeństwa przegrodę przeciwuderzeniową, którą montuje się w niewielkiej odległości w celu wzmocnienia ścianki działowej. W razie uderzenia w pojazd od tyłu przegroda przyjmuje impet ładunków z podwójnej podłogi, a tym samym zapewnia dodatkową ochronę kierowcy i pasażerowi.
CZYTAJ MNIEJ
Akcesoria do zabudowy
Akcesoria Modul-System to innowacyjne produkty przeznaczone specjalnie do zastosowania w systemie Modul-System. Dzięki dodaniu akcesoriów Modul-System możliwe jest rozszerzenie funkcjonalności systemu zabudowy i jeszcze wydajniejsze wykorzystanie przestrzeni roboczej.
Lekkie i wytrzymałe
Firma Modul-System ma wieloletnie doświadczenie w produkcji lekkich stalowych systemów zabudowy. Jako pierwsi w branży zaczęliśmy stosować w produktach stal o wysokiej wytrzymałości (HSS), a następnie stal o ultra wysokiej wytrzymałości (UHSS). Dzięki wykorzystaniu tego zaawansowanego materiału jesteśmy w stanie jeszcze bardziej zmniejszyć masę oferowanych produktów, zachowując jednocześnie solidność i bezpieczeństwo rozwiązania.
Niższa masa systemu zabudowy zapewnia wiele korzyści, między innymi zwiększoną nośność, obniżone zużycie paliwa i zmniejszenie emisji szkodliwych gazów.
CZYTAJ DALEJ
Gdy stal jest lżejsza niż aluminum i plastik
Czy masz problemy z ładownością? Czy rozważasz przejście na inny materiał, aby zmniejszyć masę zabudowy? Jeśli tak – może warto zastanowić się dwa razy.
Zrobiliśmy bezpośrednie porównanie obecnej zabudowy Modul-System oraz masy identycznych modułów, które byłyby wyprodukowane z innego materiału. Warunkiem wstępnym była identyczna ładowność.
System taki ważyłby mniej więcej tyle samo, gdyby był wyprodukowany z aluminum, natomiast byłby znacznie cięższy, gdyby powstał z plastiku, materiału kompozytowego lub miękkiej stali.
Modul-System | Aluminum | Plastik/kompozyt | Stal o wysokiej wytrzymałości | Stal miękka | |
Masa | 78 kg | 79 kg | 83 kg | 104 kg | 116 kg |
Różnica (kg) | +1 kg | +5 kg | +26 kg | +38 kg | |
Różnica (%) | +1 % | +6 % | +25 % | +33 % |
CZYTAJ MNIEJ
Stal UHSS – najlepszy materiał do
zabudowy pojazdu
Obecnie na rynku dostępnych jest wiele gatunków stali o różnych właściwościach. Dobór optymalnej stali do danego zastosowania zależny jest od przeznaczenia produktu oraz wymaganych właściwości.
Stosowana przez firmę Modul-System stal o ultra wysokiej wytrzymałości (UHSS) jest cztery razy mocniejsza od stali miękkiej. Jej wyjątkowa wytrzymałość pozwala na konstrukcje ze znacząco cieńszej blachy, co prowadzi do uzyskania lżejszych produktów.
CZYTAJ DALEJ
Jednak tworzenie wyrobów ze stali o ultra wysokiej wytrzymałości nie jest tak proste, jak mogłoby się wydawać. Uzyskanie właściwej sztywności cieńszej stali zazwyczaj wymaga zmodyfikowania kształtu.
Przykładowo, nowe półki zaprojektowane przez Modul-System mają zawiniętą krawędź, która zapobiega ugięciom. Ten zgłoszony do opatentowania projekt pozwala na zmniejszenie masy nawet o 40% w stosunku do równoważnej półki ze stali miękkiej.
Porównanie materiałów
Czy masz problemy z ładownością? Czy rozważasz przejście na inny materiał, aby zmniejszyć masę zabudowy? Jeśli tak – może warto zastanowić się dwa razy.
Zrobiliśmy bezpośrednie porównanie obecnej zabudowy Modul-System oraz masy identycznych modułów, które byłyby wyprodukowane z innego materiału. Warunkiem wstępnym była identyczna ładowność.
System taki ważyłby mniej więcej tyle samo, gdyby był wyprodukowany z aluminium, natomiast byłby znacznie cięższy, gdyby powstał z plastiku, materiału kompozytowego lub miękkiej stali.
Aluminium | Stal miękka | HSS | UHSS | |
Gęstość | 2.7 kg/dm3 | 7.8 kg/dm3 | 7.8 kg/dm3 | 7.8 kg/dm3 |
Wytrzymałość | 70-150 MPa | 200 MPa | 350-500 MPa | 700 -1100 MPa |
Moduł E | 70 GPa | 210 GPa | 210 GPa | 210 GPa |
Gęstość względna | 1 | 3 | 3 | 3 |
Wytrzymałość względna | 1 | 1,5-2 | 3-4 | 4-6 |
Moduł Younga | 1 | 3 | 3 | 3 |
Względna odporność na uderzenia | 1 | 2 | 2,5 | 3 |
Wszystkie rodzaje stali, niezależnie od wytrzymałości, mają identyczną gęstość i moduł Younga. Oznacza to, że produkty o tych samych wymiarach i kształcie, niezależnie od jakości stali, po obciążeniu będą ważyć i uginać się tak samo. Różnica między nimi polega na wytrzymałości: stal o ultra wysokiej wytrzymałości może wytrzymać nawet 6-krotnie większe obciążenie, niż równoważny produkt z aluminium.
CZYTAJ MNIEJ
POROZMAWIAJMY
Masz jakieś pytania lub chcesz umówić wizytę?
Zostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą!
Lub odwiedź naszą stronę FAQ i sprawdź, czy na
Twoje pytanie została już udzielona odpowiedź: